Alla inlägg under augusti 2013

Av Cecilia Spånbo - 1 augusti 2013 14:32

Vi har en gammal jordkällare som vi faktiskt använder. Där finns diverse drycker från saft till lite yrseldricka. Den har jag målat idag. Falurödfärg är underbart. Bara att stryka på snabbt resultat och lätt att tvätta bort. Nu lyser jordkällaren röd igen.

Wilma och dotra har fototema idag. Gud vad fina tjejerna är. Kul har de med. Jag har beställt ett motiv med alla tre hundarna och dotra. De är duktiga så det blir säkert en canvas tavla.

Alla fodertavlor är uppskruvade. Fick hjälp av gubben så nu sitter de spikrakt. En liten korg för whiteboard pennor kom också upp. Satan i gatan om någon kletar ner de här med vattenfast då, nä då men hoppas inte. Nya lunchhö krokar kom också på plats.

Vi har ormvråkspar med ungar över huset och jag fick se en av de vuxna ta en kaja. Vilken precision. Vi är lyckliga som får bo så här med alla djur och upplevelser. Det bästa är att jag kan dela med mig till många.

Nu blir det promenad till bästa grannen för eftermiddags fika. Jag är otroligt lyckligt lottad vet ni det?

Att sitta i soffan med vår katt Skorpan är lycka. En baktass som puttar på en för att man ska klia magen, ett kurr som ger ro. Jag mår bra och kan ta ner himlen om jag vill.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards