Direktlänk till inlägg 14 mars 2014

Hope

Av Cecilia Spånbo - 14 mars 2014 21:26

Folk ringer på Hope hela tiden. Hon är ute för underpris men jag vill välja hem. Hon har mitt hjärta i sin hov. Älskade Hope. Önskar hon kunde stanna hos oss. Så otroligt ambitiös och ett hjärta av guld. Hon säljs inte annat än till ett gott hem.

Imorgon ska vi till Vänsta gård igen. Toppen träning! Otroligt ambitiöst. Imorgon två timmar mentalträning samt två timmar ridning och inte dyrare än normal träning hemmavid. Dotra är taggad.

Jag vet inte vad vi vuxna gör mot våra barn. I april ska vi på möte ang. stödfamilj. Klart vi är det om det krävs. Tänk över det du med ett barn kan behöva dig. Var inte så inåtvänd. De är vår framtid. Klarar jag det gör du det. Fråga dig själv är min familj så egoistisk att ett barn till inte får plats! Fråga dig det ikväll. Jag vet att vi klan och vill. Du kan också!

Kram

En bild på en vän som ger mig styrka trots att hon är i livets slut. Min älskade Myra mitt allt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Spånbo - 14 maj 2014 14:50


Eftersom att den här bloggen har varit ett sätt för mig att hantera det kaos en person skapat runt mig och min familj kommer jag att avsluta den. Allt är över och jag känner mig som en otroligt stärkt och oövervinnelig person idag. Jag kommer nu kunn...

Av Cecilia Spånbo - 17 april 2014 09:52


Jag och Johan har tillbringat några dagar i Amsterdam. Varje vår åker vi ensamma bara vi två till något ställe och möter våren. Amsterdam var helt i min smak. Jättefina hus, kanaler, trevliga människor, god mat.... Nackdelen var allt rökande av hasch...

Av Cecilia Spånbo - 7 april 2014 20:37

Åker från jobbet för att ge mig en puss på vår 13 åriga bröllopsdag. Att han sen säger att jag är vacker gör mig lyrisk. Älskar dig Johan, du är mitt allt. Finns ingen finare människa i hela världen! ...

Av Cecilia Spånbo - 4 april 2014 22:30


Millimani är hemma och NEJ jag ska inte träna och tävla och NEJ jag är inte egoistisk. Hon är min häst och JA hon är bra. Men hon är min och nu ska det bli minimillisar. Hon mår bra, har det bra och tävlingar är ett minne blott. Dotra tävlar det gör ...

Av Cecilia Spånbo - 30 mars 2014 09:05


Det är så jag gör... Jag lever med något svart. Vaknade i natt igen och drömde om att pappa gick bort. Drömmen kommer ofta och jag vaknar ledsen och helt svettig. Det är svårt att somna om efter en sån dröm vill jag lova. Tävlingar igår och trots...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards