Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Cecilia Spånbo - 16 augusti 2013 16:47

Så var det så ja. På jobbet handlar det mesta om papper för min del just nu. Tråkigt är det men måste göras, jag vill ju va me ungarna. På tisdag dyker de upp men som specialpedagog får man inte första tjing på dom, det ska klasslärarna ha.
Kan sammanfatta att jag är något mör av att ha jobbat de här dagarna. Kommer nog sova till 8 på lördag minst.

Förra inlägget fick en lång kommentar och som jag sa jag vill inte att det ska se ut som skitkastning på någon. Har heller inget att säga till eller om personen i fråga. Vad har man en blogg till om man bara ska skriva när man är glad? Jag är en vuxen person och är jag förbannad skriver jag om det är jag ledsen skriver jag det med. Vill du inte läsa, skit i det. En blogg är personlig och en person har känslor de visade jag igår.

Idag vet alla på jobbet, möttes av en chokladask imorse och en Kom igen hälsning. Urskönt! Nu vet alla och jag går rak i ryggen som jag i och för sig alltid gjort. Kramar har jag också fått! Bästa stället att jobba på så äre bara...

Dotra gick precis ut och ska ta en långtur med Tanja ihop med Wilma och Millis. Hur kul kommer de inte ha det? Sen har dotra beställt pannkaka eller våfflor. Till detta tänker jag ta ett glas vin! Innan det ska jag hjälpa Karro och Linda med lite hoppning. Hoppas de sitter kvar...

Gubben jobbar ikväll så till våfflor/pannkakorna blir det tjejmys med hästdoft.

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards