Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

Länge sen

Av Cecilia Spånbo - 11 februari 2014 19:48

Och det här blir inte långt. Jag har legat i influensa sedan lördagsnatt. Johan och jag var på Gastro, en jätte bra resturang här i stan. Han fick mig att känna mig speciell och vi pratade så där som bara vi kan. När vi kom hem började jag få ont i halsen och somnade. Vaknade en stund på söndagseftermiddag och förbannade min feber. Just då kändes det superbra att ha Ylva och Malin. Inte ett gnäll de tog mina hästar och fodringar och jag sov.
Nu är det så att vi har djur och jag har ingen i min familj som kan ta stallet åt mig. Eftersom att det är rena sjukstugan i stallet så var det att ställa klockan på måndagsmorgonen men jag har inget minne av att jag fodrade. Jag sov hela måndagen. Idag tisdag är jag fortfarande lite febrig med snor och hosta från hell. Så är det...
Blir glad av alla arbetskamrater som skickar att jag ska krya på mig fort för att de saknar mig... Jag lovar jag jobbar på det för hemma o sjuk är inte min grej.
Imorgon ska jag vara hemma men sen är det nog... Imorgon kväll kommer också de första som ska kolla på Hope. Mitt hjärta blöder...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Spånbo - 14 maj 2014 14:50


Eftersom att den här bloggen har varit ett sätt för mig att hantera det kaos en person skapat runt mig och min familj kommer jag att avsluta den. Allt är över och jag känner mig som en otroligt stärkt och oövervinnelig person idag. Jag kommer nu kunn...

Av Cecilia Spånbo - 17 april 2014 09:52


Jag och Johan har tillbringat några dagar i Amsterdam. Varje vår åker vi ensamma bara vi två till något ställe och möter våren. Amsterdam var helt i min smak. Jättefina hus, kanaler, trevliga människor, god mat.... Nackdelen var allt rökande av hasch...

Av Cecilia Spånbo - 7 april 2014 20:37

Åker från jobbet för att ge mig en puss på vår 13 åriga bröllopsdag. Att han sen säger att jag är vacker gör mig lyrisk. Älskar dig Johan, du är mitt allt. Finns ingen finare människa i hela världen! ...

Av Cecilia Spånbo - 4 april 2014 22:30


Millimani är hemma och NEJ jag ska inte träna och tävla och NEJ jag är inte egoistisk. Hon är min häst och JA hon är bra. Men hon är min och nu ska det bli minimillisar. Hon mår bra, har det bra och tävlingar är ett minne blott. Dotra tävlar det gör ...

Av Cecilia Spånbo - 30 mars 2014 09:05


Det är så jag gör... Jag lever med något svart. Vaknade i natt igen och drömde om att pappa gick bort. Drömmen kommer ofta och jag vaknar ledsen och helt svettig. Det är svårt att somna om efter en sån dröm vill jag lova. Tävlingar igår och trots...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards