Direktlänk till inlägg 13 mars 2014

Känns pyton

Av Cecilia Spånbo - 13 mars 2014 21:37

Det här att sälja Hope gör att jag tycker det är pyton. Hon är så rolig att rida och hon har kommit mig så nära. Dotra har verkligen inte tid med en häst till pga skolan. Jo vi har krav, skolan är viktig och tisdagar och torsdagar tar jag Tanja för att dotra ska plugga. Dotra har drömmar bl.a en jag gillar att vi två ska åka utomlands och jobba med hästar. Sen vill hon bli veterinär. Hon vill flytta till Helsingborg och gå hoppgymnasiet där. Jag får frågan om jag kan lämna allt jag byggt upp och visst kan jag det. Enebäck är mitt paradis men kärleken till min dotter är större. Måste jag flytta så gör jag det. Hon vill gå naturvetenskaplig linje och ha Tanja med sig. För att fixa det krävs back up. Jag gör det med kärlek till min dotter. Ännu är det långt kvar.

Hope är pigg och mår toppen. Aldrig trodde jag hon skulle bli så bra som hon är. En tjej som ridit B- ponny på SM red henne och Jesus hur snyggt hon bara hoppade. Mår pyton av det här. Pims behöver vara här för att visas fram för Melwas skull och hon kommer inte göra någon besviken.

Idag har jag köpt fin grimma till Millimani när hon kommer hem och fina foderhinkar. Längtar!

Vi ska också åka till Amsterdam han jag älskar och jag. Jag leve upp varenda penny jag äger för mina föräldrars misstag gör jag inte om. Pengar på banken gör ingen lycklig.

Om ni vore så lyckligt skattade som jag så skulle ni förstå att det vi ska igenom är en piss i Mississippi.mvi kommer efter detta må än bättre. Tack till alla vänner som stöttar oss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Spånbo - 14 maj 2014 14:50


Eftersom att den här bloggen har varit ett sätt för mig att hantera det kaos en person skapat runt mig och min familj kommer jag att avsluta den. Allt är över och jag känner mig som en otroligt stärkt och oövervinnelig person idag. Jag kommer nu kunn...

Av Cecilia Spånbo - 17 april 2014 09:52


Jag och Johan har tillbringat några dagar i Amsterdam. Varje vår åker vi ensamma bara vi två till något ställe och möter våren. Amsterdam var helt i min smak. Jättefina hus, kanaler, trevliga människor, god mat.... Nackdelen var allt rökande av hasch...

Av Cecilia Spånbo - 7 april 2014 20:37

Åker från jobbet för att ge mig en puss på vår 13 åriga bröllopsdag. Att han sen säger att jag är vacker gör mig lyrisk. Älskar dig Johan, du är mitt allt. Finns ingen finare människa i hela världen! ...

Av Cecilia Spånbo - 4 april 2014 22:30


Millimani är hemma och NEJ jag ska inte träna och tävla och NEJ jag är inte egoistisk. Hon är min häst och JA hon är bra. Men hon är min och nu ska det bli minimillisar. Hon mår bra, har det bra och tävlingar är ett minne blott. Dotra tävlar det gör ...

Av Cecilia Spånbo - 30 mars 2014 09:05


Det är så jag gör... Jag lever med något svart. Vaknade i natt igen och drömde om att pappa gick bort. Drömmen kommer ofta och jag vaknar ledsen och helt svettig. Det är svårt att somna om efter en sån dröm vill jag lova. Tävlingar igår och trots...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards