Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Cecilia Spånbo - 17 augusti 2013 11:50

Ledsen Johan men han har en del i mitt hjärta. Det är helt underbara människor som har han. Ida som rider han på bilden är en vuxen tjej som kan rida ponny pga sin storlek. Jag rekommenderar Fölseryds teamet i alla lägen. Har bara haft positiva kontakter hela tiden så där är Melwas i goda händer. Dottern i huset är en superduktig talang som jag hoppas Melwas får roliga stunder tillsammans med. Ida utbildar, dottern tar över. Känns det igen från Enebäck? Även om det då handlar om mamma och dotter. Älskade Melwas men det var så rätt att låta han åka och det är så rätt människor som har han. De kommer kunna ta vara på hans stora potential på ett kanonsätt.

Igår hoppade Linda och Karro för mig. Lindas Jamaica var taggad och hon har lätt för att springa iväg, inte vänta och bli lite flack men efter en stund hoppade hon jättefint. Linda jobbar stenhårt med sitt överliv som gärna blir lite för mycket fram. Jag skulle inte tveka att gå ut i 110 om jag var Linda.
Karro och Chipolina har inte hoppat så mycket. Chipolina är som Romeo var. Gör ingen större affär av hindren men behöver hoppa mer för att få framåtbjudning och lite mer förståelse för vad som krävs. Karro behöver jobba med att få bak tyngdpunkten i sadeln och hålla sig stadig i balans. Trevlig häst och duktig ryttare som jobbar på. Det kommer bli bra i framtiden...

Idag är jag fullbokad som taxi, kalasdeltagare och grillgäst. Behöver duscha redan nu och byta om. Kanske platta håret också? Hmm... Dags att görat. Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards