Direktlänk till inlägg 4 april 2014

Har servitris allt bra

Av Cecilia Spånbo - 4 april 2014 22:30

Millimani är hemma och NEJ jag ska inte träna och tävla och NEJ jag är inte egoistisk. Hon är min häst och JA hon är bra. Men hon är min och nu ska det bli minimillisar. Hon mår bra, har det bra och tävlingar är ett minne blott. Dotra tävlar det gör att jag inte har tid eller lust. Rida ska jag göra men inte träna och tävla. Att rida små klasser lockar inte. Hon kommer få god omvårdnad och bli mamma.

Annars har jag det bra trots allt det sjuka. Pappa och jag har pratat så vi vet våra förutsättningar tills det är över. Han skrattade så gott, nästan hämndlystet när jag berättade. Det gav mig kraft. Han vet allt. Det är skönt han är en hjälte min pappa. Han gör mer än han behöver den mannen.

Hope är såld till Kungälv till em bra familj. Hon åker den 11/4 och det blir en tuff dag men så är det. Jag säljer för jag vet att dt finns tusen och åter tusen familjer som är lika bra som jag på att ta hand om en ponny. Behåller man en häst för att man tror att man är den enda är man sjuklig i sitt tänk. En häst ska ha allt den kan få och det kan jag inte ge Hope därför får en annan bra familj ta över...

Ha det gott till vi ses

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Cecilia Spånbo - 14 maj 2014 14:50


Eftersom att den här bloggen har varit ett sätt för mig att hantera det kaos en person skapat runt mig och min familj kommer jag att avsluta den. Allt är över och jag känner mig som en otroligt stärkt och oövervinnelig person idag. Jag kommer nu kunn...

Av Cecilia Spånbo - 17 april 2014 09:52


Jag och Johan har tillbringat några dagar i Amsterdam. Varje vår åker vi ensamma bara vi två till något ställe och möter våren. Amsterdam var helt i min smak. Jättefina hus, kanaler, trevliga människor, god mat.... Nackdelen var allt rökande av hasch...

Av Cecilia Spånbo - 7 april 2014 20:37

Åker från jobbet för att ge mig en puss på vår 13 åriga bröllopsdag. Att han sen säger att jag är vacker gör mig lyrisk. Älskar dig Johan, du är mitt allt. Finns ingen finare människa i hela världen! ...

Av Cecilia Spånbo - 30 mars 2014 09:05


Det är så jag gör... Jag lever med något svart. Vaknade i natt igen och drömde om att pappa gick bort. Drömmen kommer ofta och jag vaknar ledsen och helt svettig. Det är svårt att somna om efter en sån dröm vill jag lova. Tävlingar igår och trots...

Av Cecilia Spånbo - 22 mars 2014 19:48


Det får bli skärpning eller jag bloggar för mig själv så jag skriver när jag har tid och lust Pappa har ett helvete och jag kan bara se på. På min fråga om han vill till mamma i himlen svarade han glasklart ja och jag förstår han för nu kan han i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards