Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Cecilia Spånbo - 18 augusti 2013 21:24

Ja så är min vardag hela tiden. Borta är längesedan semester. Lördagen bjöd på kalas, grillfest och marknad. Söndagsmorgonen blev seg. Ont i halsen och febrig men efter lite lunch gav jag mig ut och vattnade och skurade färdigt ridhuset. Gödselstacken är ett minne blott. Den ligger på ett av våra gärden. Tills vi får klart med lite grejer får vi ta oss en tur med skottsäkras för där stacken låg ska bli lite mysfika plats till nästa år.

Wilma och dotra red sen lektion för Lindha. Helt klart behövligt men både ponnyer, barn och mammor var nöjda. Innan jag gick in gick Malin och jag och slog i stolpar i en ny hage till Millis och Tanja. Då blev benen lite gelé.

Tanja tappade en baksko och hovis kommer tisdag morgon. Bästa Ylva kommer hit och ser till att hon får manikyr.

Fick ett sms som gjorde mig varm om att vårt stall är toppen och att ALLA som står här är så bra. Härlig känsla.

Nu hänger tre hundar en katt och vi tre familjemedlemmar i soffan. Ja hundarna får vara på golvet till kattens egos bästa.

Tills vi ses

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards