Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Cecilia Spånbo - 14 augusti 2013 17:16

Ja nu efter två dagar känns det som man inte har varit ledig. Tidig morgon i stallet och hundar... Sen jobb... Inte van att sitta stilla. Information fram till lunch och efter det massa datajobb. Beslut att skriva, kolla upp inför start.

När jag kom hem hade gubben tagit tag i att lägga golvet i övre hallen färdigt. Ett pilljobb då inte en vinkel i detta 1800 tals hus är rak. Jag blev jätteglad men sen får man hålla sig undan för det går undan när han gör saker och blir det inte som han vill blir det hett. Har just blidkat honom med en mugg kaffe.

Myra ligger på mina fötter för säger husse arga ord vill hon inte vara ensam. Tönthund! Fiffilura har idag ätit hörlurar till Dotras telefon. De gick tydligen att fixa.

Snart blir det stallet och vet ni det var riktigt kul att börja mocka igen. Tanja har fått ett nytt coolertäcke. Hur kommer det sig att hennes garderob fylls hela tiden? Igår red dotra dressyr. På söndag har vi bokat Lindha.

Har funderat lite på hur det går för Dukkie. Elin skriver säkert snart på FB snart. Kan sakna den där ponnyn ibland. Har bestämt mig för att behålla Ylva-Li ett tag till. Vad ska jag annars göra? Rida Jesse? Nä nått måste jag ha och göra.

Idag har jag dessutom berättat om vår tragedi för en grupp människor och vet ni, inte en enda blev betänksam. Bara underbara ord, skön kram och händer på axlarna. Önskar pappa också fick det för det är han som lider mest!

Nä igen puss och kram stallet väntar...

Alla ben är mina säger Fiffilura

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards