Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Cecilia Spånbo - 22 juli 2013 12:53

Dukkies getingstick i ljumsken är mycket bättre men sitter dumt till. En riktig kula är det. Ingen feber ingen hälta men öm på bulan. Då får man tänka om. Blir vila och kylande på sticket typ två dagar?

Myra tror hon är fullt frisk, igår skulle hon jaga katten. Tokstolla! Fick hålla rejält i kopplet. Det är en härlig känsla när vi går femminuters promenaderna och hon går så fint på alla fyra benen. Helt underbart, värt varenda krona. Tratten är fortfarande ett problem då den får massor av ljudeffekter när den sitter på Myra. Dotra är underbar och sitter med henne så mycket hon hinner och då slipper Myra hatobjektet runt huvudet?

Jag har märkt att när jag skriver utropstecken blir det frågetecken, knepigt... Jaja ni förstår säkert ändå.

På morgonen nu har jag skurat alla takstolar. Vi har 5,5 meter i talhöjd och jag är höjdrädd... Det gick så där. Benen blev som gelé flera gånger och rent blev det?

Vet inte hur jag ska få ihop eftermiddagen. Pappa ringde igår, han gör det rätt som det är och då vill han något viktigt. Samtidigt jobbar Ylva i eftermiddag. Phu!

Nu ska jag äta, trots att jag inte aktivt jobbar för att gå neri vikt har faktiskt 2 kg till rasat... Gillar min nya meny, frukt och grönt.

Tills vi ses ha det gott! Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards