Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Cecilia Spånbo - 13 juli 2013 16:29

Försöker lägga upp bilder från datorn på Pims men det går inte... Med mitt tålamod så ger jag upp.

Ikväll ska jag måla om en vägg i stallet och dona lite. Så skönt när man kan vara ute där sent på kvällen. Det känns också som jag den här sommaren har all tid i världen. Dotra kommer hem men avgår lika fort om det inte är så att de hänger här. Det är lika enkelt de sköter sig helt själva. Småbarns tiden är verkligen förbi.

Vet ni att jag under två veckor på bloggen haft 162 UNIKA läsare. Herren Gud känner jag så mycket folk? Det tror jag inte... Dessutom är ju bloggen helt ny så att så många hittat hit redan är superkul.

Dukkie får vila idag och imorgon ska vi rida ut en sväng. Gubben jobbar sina sista två nattpass innan semestern. Nattpass är lika med sova dagen efter vilket leder till att vi övriga medlemmar måste hålla oss undan.

Inget större händer idag så tills vi ses, kram

Våran stallkatt Lina får stå för bild idag. Hon är långhårig raskatt... Fint ska det vara:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards