Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Cecilia Spånbo - 15 juli 2013 22:12

Imorgon ska Myra opereras igen. Knäledsoperation, hoppas det är bra sen. Nu ligger hon nybadad i soffan. Var starka medel i pälsen. Det bästa hon vet är att få sitta med hårfönen efter badet. Varmt ska det vara, händer att hon lägger sig i solen de varmaste sommardagarna. Hon är speciell det är hon.

Snarkar gör hon just nu så det knakar.

Annars har en trött Dukkie fått en promenad vid hand idag. På onsdag blir det rida igen. Det gäller att inte gå för hårt fram med han. Jag har målat sista gaveln, tagit bort värmekabel från vattenledningarna i stallet. De behövs inte längre nu när vi har Thermobar ?Det är det bästa jag köpt. De nedre takbjälkarna är avtorkade med virkon, bara de där högthögt upp som är kvar.

Vi har blivit säker hästgård vilket är toppen!

Annars har det varit en tuff dag idag. Jag tiger så länge jag måste men snart så kommer sanningen fram och de kommer bli så skönt!

Tills vi ses, källkritik!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards