Alla inlägg den 10 september 2013

Av Cecilia Spånbo - 10 september 2013 20:15

Ja det undrar jag för nu har jag verkligen gjort allt jag kan för att pappa ska ha det bra. Jag är där 1-3 gånger i veckan, ringer ofta men tycker att det är bra att han ringer oss så ibland försöker jag låta bli så han får chansen. Pappa har en kontaktperson som jag har fixat. Han heter Göran och känner pappa sen tidigare. Göran kommer till pappa varje tisdag och de går ofta ut. Kan jag göra mer? Detta stressar mig till döds! Vill hinna mer men energin är liksom inte på topp och med barn, djur, hus och make så ska jag inta även andra roller.


Idag ska ännu en häst klippas. Granngården har besökts för inköp av foder. Gubben jobbar  . Mat ska stå på bordet och allt fixas inför imorgon. Ska försöka hinna jobba undan lite från jobbet också. PHU! Tisdagar är inte kul...


Då vi varit utomlands tvågånger och vilat senaste halvåret så borde jag vara pigg och energisk. Jag är det med för jag hinner och orkar men ibland känns det som jag vill skrika "Stanna tåget, jag SKA av!"


KRAM ALLA STRESSADE, imorgon är en ny dag. Då ska jag vara Pettson och ta mig en funderare...

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards