Alla inlägg den 2 december 2013

Av Cecilia Spånbo - 2 december 2013 20:15

Hoppas alla som behandlat pappa så här illa försvinner ur hans liv. Kan inte förstå att man kan åka till honom och hälsa på när man förstört hans sista tid i livet. Hade pappa varit frisk hade han sagt tack och hej. När han och jag pratar om dessa människor gör han fruktansvärda miner. Han är i sånt underläge så de bara klampar på. Tvi!

Imorgon ska det sista göras i detta sen får vi se men jag blir allt mer säker och jag vet hur jag ska berätta min story utan att behöva göra det i rättegång. Saker kommer dras till det yttersta om det så är det sista jag gör. Det handlar inte om hämnd det handlar om upprättelse. Sverige är en demokrati med säkra grundlagar. Runt mig har jag bl.a Sveriges genom tiderna bästa utredare, advokater av klass och en styrka inuti mig som bara växer. INGEN skadar mig eller någon jag älskar! Jag kommer få upprättelse jag är helt säker. Pappa ska få upprättelse och hoppas då de som våldgästar honom håller sig borta så han slipper spela med... Skulle vara så skönt.

Jag kommer att tala men inte hålla i pennan...

Må gott jag är starkare...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards