Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Cecilia Spånbo - 8 oktober 2013 21:05

Gör som jag, hitta tio saker du gläds åt.

1. Jag har en underbar dotter som jag fått som gåva. En helt underbar tjej är jag älskar högt över allt annat. En tjej jag fått den stora äran att följa, fostra och leva med.
2. Jag har en underbar man som sätter oss alltid i första hand. I mina ögon är han vacker, öm och empatisk. Tack för att jag får leva med honom.
3. Jag har en underbar pappa kvar i livet som tröstar, stöttar och gör sitt bästa. Vi har många dagar kvarvarande livet och jag har den förmånen att jag får älska dig.
4. Vårt paradis vårt Enebäck. Vår gård vi byggt från ett torpställe till en fullt fungerande hästgård med 9 boxar, ridhus och hagar. Dessutom all skog som vi äger. Skog är en gåva, att den dessutom är vår ger guldkant.
5. Min Ylva som trots stor handikapp växt i mina ögon och kommit så långt i sitt liv. Tack för att jag får följa dig.
6. Våra gemensamma vänner Ulf och Malin. Allt vet ni allt gör vi för er. Skulle kunna ge er miljoner om jag hade några. Jag får dela vad jag kan med er underbara människor.
7. Våra inackorderingar som vet, hoppas och tror. Det är en ära att ha er här. Jan, Linda och Yvonne som funnits här så länge, må vi alltid vara varandra nära. Hoppas jag länge får följa er i livet.
8. Min Myra, min hund som alltid finns vid min sida
9. Alla mina andra fyrbenta som jag får ha hos mig. Må jag alltid minnas er.
10. Mitt underbara jobb med varenda unge som fyller mig med energi... Tack för att jag får vara med er!

Med tanke på det här blir jag ödmjuk inför livet. Inget av detta kan tas ifrån mig... Oavsett, kniven närmar sig strupen. Tack!

Den här är till alla er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards