Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Cecilia Spånbo - 10 januari 2014 19:56

Gick till stallet direkt idag efter jobbet. Jag var inställd på skitgörat då det var Ylvas gång att rida. Jo att jobba här innebär att chefen gör skitgörat. Ylva hade blivit trampad på foten av Famous så hon kunde kanske inte rida så seriöst men hennes tur liksom. Blev lite omorganisation av planerna då jag lovat att klippa Chipolina. Jag har klippt ett mycket lurvigt sto vill jag lova. Chipolina är så där underbar att klippa då hon liksom somnar. Efter det var världens bästa Filippa här och grejade med Jesse.

Kul att den som behöver tar åt sig av vad jag skriver, men lyssnar? Icke? Alla gör som dom vill men framställ dig då inte som en duktig hästägare!

Jag är lovad att få rida Tanja på söndag. Yes! Bättre häst att rida får man leta efter. Nu är klockan närmare 20 och gubben är ledig ikväll. Väldens bästa make, sorry han är upptagen. Tacos snart och tv mys. Tror jag somnar i knät på han.

Vill ju träna mer än jag gör idag. Hur ska jag hinna det? Phu!

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards