Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Cecilia Spånbo - 28 februari 2014 21:04

Många frågar hur jag orkar... Plugga, hästar, barn, jobb osv samt det skit det dragit in oss i. Jag tror att det handlar om den grund min far gett mig. Jag ger aldrig upp och skit en gång? Nä hela mitt liv. Om ni bara fattat hur jag under 40 år försökt göra mig fri från det blodsband jag aldrig velat ha. När mamma dog försökte jag allt vad jag kunde, jag vill inte skämmas över saker som det gör längre, då blev det som det blev.

Nu har vi fått datum och jag får göra som jag gjort hittills, njuta av min underbara man, umgås med min far och älska min dotter. Jag försöker ställa detta i förhållande till annat då är det inte så farligt. Vi har proffs runt oss. Min svärfar är Sveriges genom tiderna bästa förhörs ledare tex. Hans erfarenhet är ovärderlig och han kommer hjälpa till efter detta med det som ska göras. Älskar honom. Som sagt, ingen jag älskar har någon dödlig sjukdom, mitt barn mår bra och är duktig i skolan, ingen av mina vänner mår dåligt, jag älskar jobbet där jag får gøra skillnad för barn som har hinder i livet. Förstår ni? Kämpa, det finns KARMA, jag lovar... Jag oroar just nu mig mer för Myras ålder... Min fars vardag än det som komma skall. Jag vill att pappa får de bästa åren i sitt liv efter detta. Pengar mina vänner är inte allt här i livet, de är ett måste, för en del ett sjukligt behov.

Kram
Får man sånna här sms är man lycklig, Johan Spånbo, jag älskar dig tills döden skiljer oss åt!
Sms från min man 20140228

"Jag älskar dig så mycket. Det är inte klokt. Efter 20 år tillsammans känner jag en klump i magen av saknad när du inte är hos mig"

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Klipper du din häst?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards